tulin just perheneuvolast, olin hirvee kylmä siel tuijotin vaa tyhjää ja sit se höpötti siin jotai ja se maalas kuvan ja sano sit tunnin lopuks et voivoi tunti loppu ko normasti oon hymyilly sen maalauksille sillee ilosesti ko en puhu siel mut nyt vaa lähin suoraa kylmästi pois enkä ees vilkassu sen maalauksee, tuli jotenki tyhjä olo ko sit koko matkan ajan yritin saada satulaa oikein ja sit äiti jostaki taivaalt tipahti ja sano vaa "et hö näihä se laitetaa" olin laittanu sen mut se tanko oli jumittunu ja sit se vaaa et no et ollu laittanu sitä oikein, sit mun toine itsetuho tapa on kuunnella musiikkii nii täysil ko vaa saa, ni sit ko ottaa kuulokkeet pois ni on sellai haavottunu olo ko on sellai tunne et korvast vuotaa verta ai että aattelin keretä himaa ennenkö äiti tulee et kerkeisin koittaa uutta itsetuho tapaa ko äiti kattelee et löytyykö viilt jälkii ni aattelin tulitikuil polttaa  mut en sit enää jaksa, nyt on vaa ni tyhjä olo ku vaa voi en tiä miks mut nii mun elämä menee, tyhjästi.