nonni, ny on raja ylitetty, oon netis joka ikisel palstal kertonu kuinka hieno mies michael oli katoin kolmee asti englantilaisii, ruotsalaisii ja suomalaisii uutiskanavii (en osaa sanaakaa ruotsii) ja kaikki vaa siks et jos tulis joku pikku pikku maininta michael jacksonista. tulostin ny 3 miken kuvaa ja otin puhelimee kuvii ja tulostin piisin sanat jota opettelen ulkoo. ja vittu ei vaa onnistu moonwalk koko kesän oon harjotellu, siin tarttee vitusti rytmitajuu ja keskittymistä ja niitä kumpaakaan mullei oo. et vittu. ja sit katoin melkee nelejää musakanavii jos vaikkapa tulis mike piisi ja ny mun touhu o ylittäny rajat, mullo joku miken kuva joka vtn välilehs ja sen naama seuraa joka vitun paikkaa minne meen ja vaik mitä tekisn nii se naama seuraa mua, ja voi jumalauta,nii vtn monta piisii oon puhelimee äänittäny miken piisei ja kaikki maholliset lehet ja kaikki oon lukenu mistä lukee mikestä ja vi jumalauta oudointa on se, ko en ollu ees sen fani ja ny käyttäydyn ko jumala ois kuollu (hän oli jumala) joka vtn yön mä itken ja aina ko katon tvt esim katon teevee lehtee ja luen et "OCn täydelliset naiset" ni sit aattelen et vitut mitää täydellisii naisii mikke oli täydelline" ja sit jeti perää luen vaik jali ja suklaatehas ni sit "vitut mitää suklaatehasta ko michael ja neverland" ja joka vtn asian aattelen näi jos vaik tietokoneen hiiri "vitut mikää hiiri mikke ei ollu hiiri hän oli jumala" vaik ei ois mitenkää mahollist et mikää liittyis siihe ni ei ko kyl mä jotenki sen siihe laitan, mullo joku raino repomies ongelma mä oon alkanu puhuu melkee ko se ja aattelee enkää piiiiiitköö aikaa kattonu ees pasilaa. itken joka vitun yö mun tyynyyn nii monta tuntia et kuningas on kuollut. kump pääsisin muutama päivä taakkepäi et varottaisin sitä jotenki (olen myös toivonu et ne ilmottas et se oli aprillipila ja et just ko ruumiinavaust oltas alottamas mikke heräis ja et se ois vaa joku julkisuus juttu tai et miken aivot siirrettäs toisee kehoo ja et mikke muokkais ittensä takas samannäköseks minkä näköne se oli toises kehos) silkkaa hulluutta, vai myöhäistä fanitusta? (hulluutta) rest in peace michael joseph jackson (kerroinko mä jo et moon yli neljälle foorumille ja habboo (lol) ja muille sivustoille kirjottanu kuinka hieno mies mikke oli? hulluutta REST IN PEACE POPIN KUNINGAS<3