ko vie nukuin nin näin unta et voitin 60 miljoonan kaulakorun ja ko siitä raaputti pikkase ni siit tippu hileitä ja j0okane hile oli jtn tuhanne euro arvosta mut se oli hilettä ni se leijaili koko ja joka suuntaa, sit mu piti ostaa jollekki meijä luokkalaiselle kokakola ja sit ko olin antanmas sit sille ni sit se meni jonku toisen pojankaa hinmaa ni en sit antanu sitä kokist ja sit aamul mu ydx kaveri soitti ja kysy kuusikselle ja sit mä muistin et mun ois tunti sit pitäny herätä ja hakee yks paketti tixist ja sit sanoin ei, tottakai mua vitutti ko kukaa mu kaveri ei kuollee ruumiinsa ylikää haluu tulla kuusikselle enkä oo tänä kesän kerenny heittää talviturkkiikaa ja plus oisin voinu koittaa mu yliyli ihkui uusii bikineit et vitutus tase senkus vaa nous ja sit plus kaiken päälle myöhemmi ko soitin äidille ni se sano et joo silloli kuumetta et ei tartte hakeekkaa sitä pakettii et käytännös oisin voinu mennä uimaa et jesh mikä aamu ja mä siin unes olin jo masentunu et niinq olin masentunu jo ennenkö heräsin