no jes heräsin aivan rättiväsyneen ko olin nukkunu kahtee et kympilt äiti soittelee et hoi herätys ja sit näin iha huumehoureisii unii et olin prinsessaö töis ja sit olin iha masentunu ko hukkasin varaston avaimert ja sen prinsessan mopo lähti lentoo ja mu kaveri sai 1,25 e pelkästää et se oli ollu siel ja sit kai tuli se kohta ko mentii prinsessan sen henkivartioidenkaa ja mun kaverinkaa vedenalasee nooan arkkii tai silt se näytti sit nelisilmäne jättikala  alko jahtaa emit ja sit vähä välii se rinsessa esitteli et näi se löys meijät, karkuu ja sit takas ärsytettii ja karkuu ja yht äkkii olin koulus jos meij piti opetella kevätjuhlii joku vgitun "tanssi" me vaa heilutettii käsii eteempäi ja mä vaa makasin pulpetin ja sit tunti loppu ja olin salmiakki rannal siel oli karkki ja sit yks salmiakka ako raiskaa sitä karkkii ja niil salmiakeil oli lonkerot ja sit muutuin kalaks ja menin tunnille tappelee sitä opettaja salmiakkii vastaa sil mun pyrstöl ja jotenki se kai viel jatku iha huumehourene uni