michael nukkui siis pois... kun michael oli elossa en kuunnellut mikkee koska tiesin kuinka suuri tähti, esim kun faniti criss angelia fanitin sitä niin kovasti että sattu, koska tiesin etten voi ikinåä nähä angelii. ja sit mikke nukku pois.. nyt oon kuunnellu joka ikisen piisin, ladannu kuvii puhelimee ja muutamii sen piisei, ja mä oon joissai netti sivustoil julistanu kuinka hieno mies hän oli. oon lukenu wikipediast kaiken mikest ja kyselly ihmisilt jotka tietää jotai mitä wikipedia ei. michael oli väärinymmärretty kaunis sielu. oon itkeny nää kaikki yöt täs välis lukittaudun mun pimeesee huoneeseen, halaan tyynyä ja saatampa itkeä monta tuntia, saatampsa teksti teeveetä katella niiin kauan ko tulee juttuu michaelista mikä tahansa pikkutieto piristää, katon kaikkia musiikki kanavia, ja ootan niin kauan ko tulee joku michaelin piisi, eile en halunnu mennä nukkumaa ennenkö kuulin michaelin äänen. hän oli kuin isä jota en tuntenut, tuntematon, ja silti niin rakas. se mies oli enemmän kuin jumala, hän oli michael joseph jackson, king of pop.. rest in peace...

 

http://www.youtube.com/watch?v=nvWMLAWrEjU

kattokaa toi, ette todellakaa tuu katuu... (;