jep aamu alko hyvin ja sit ahistuin maagisesti, alko vituttaa ko oon ni vitun ruma ja mun nenä voi helvetti mullei oo kameraa enne envihannu itteeni sen takii koska sain hyvii kuvii jossen näyttäny nii kauheelt ny mullei oo kameraa ja en kerkee kehittyy valokuvaixes ja sehän vituttaa tuntuu ko mult ois viety kaikki mistä ittessäni pidän (eli valokuvaustaito) ja sit mullei enää ois identiteettiä (ei muuten ookkaaa) enne mua kehuttii et saan hienoi qvii ja sillei ja ei en ennoo mikää kehujen keräilijä mut se oli ainut asia jos olin ees itteni mielest hyvä et jep oon rumempi muit mut olin ittekki ylpee mun kuvist ja ny oon ollu jo 3 kuukautta kameratta et vähänkö vierotus oireita on juu tullu, syy siihen miks en kestä elämää ilma kameraa on se et mu vanhas luokas hyvät kuvat oli tärkeit ja kaikil o nikki galtsus ja ny vituttaa ko on 3 kk sama kuva galtsus ni vittu tekis mieli hakata päätä seinää ja räjähtää taivaan tuuliin mut minkäs voi ku elän köyhyydes et vittu