no vittu ny sit mullo vaa ruskeet hiuxet et voi vittu, mut noh hommaan ne mustat hiukset vaikka sitte laittomasti jos se ny on ees mahollist värjätä hiuksii mustiks laittomasti mut iha sama, vittu ko tääl ei lue toimintoo et laita blogi yksityiseks ni voi ny vittu pitää vaa varoo ettei kukkoo tuttu nää. viilsin just kantapään auki ja laitoin laastarin ko alko kantapää vuotaa vähä liikaaki verta, et elämä on. muut on taas ulkona kauniis auringos istumas ja naureskelemas ja pitämäs hauskaa mä istun sisäl pimees tietokonee ääres. et tälläst mu elämä ny on, näin iha friikkii unta, koko uni alko siit ko olin sängyssä ja sit sanoin jtn et olipa kivaa tai jtn sit olin siin unes mies ja se naine oli raskaan sit jotkut yriti tappaa meit sit yhes vaihees karattii ikkunasta ja tiputtii järvee ja juostii henkihieverissä ja juostii koko aika, sit sanoin yhes vaihees sille naiselle "et aika jännä tulla isäks ku oon vast 12, ja silti tavallaa 28 vuotias, ja oon naine, mut silti mies" olin siin unes niinku käytännös tyttömiehen sisällä ja sit yht äkkii saatii 6 adoptio lasta joita mä koko aja laskin ja sit rupoesin aattelee et hei tolleha voi laittaa ne hiukset mitkä on simssisssä ja sit heräsin se oli niinku suoraa elokuvast sit jossai vaihees olin musta koiran hevosen ja lohikäärmee yhdistelmä ja juoksin vaa kaikkii pakoo ko ikaikki halus tappaa mut, se oli ko suoraa elokuvast siin oli hyvä juoni ja tollei ja sit yhes vaihees näin itteni jostai tarkkamosta kattomas muitte elämää ja istuin vaa siel tuoli kattelemas sitä mustaa otusta joka tavallaa olin minä mut kattelin sitä silti ja ittekki autoin agentteija tappaa sen. vieläki ihmettelen miks sanoin iäkseni 12 vaik oon  13 vee (;